June 8, 2013

I Haven't Been Completely Honest With You... Text Message Prank (16 pics)



















20 comments:

  1. I'm texting to my wife right now! I don't tweet but it's gonna be HILARIOUS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. what she say?!

      Delete
    2. are you alive?

      Delete
    3. Apparently not...

      Delete
  2. I think this really sheds light on how fragile our relationships are and how insecure most of us are.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree - as well as how many shady things our partners may actually be up to.

      Delete
  3. It isn't cool to fuck with people's emotions. Karma's a bitch.

    ReplyDelete
  4. This is just not a good idea unless you are looking for a reason to break up then great idea.

    ReplyDelete
  5. woww... LMAO... what a way to get confessions. Soooo very wrong but freaking funny!

    ReplyDelete
  6. Nice guy this fielder. "I'm bored and don't have a life so let's possibly f-up someone else's for a laugh." Hope the Karma bus pays you a visit.

    ReplyDelete
  7. A few funny responses but overall this is just an evil idea. Whoever came up with this needs to get a soul.

    ReplyDelete
  8. I just texted this to my boyfriend. His answer: "haha! i know this one!"
    :| damn it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha watch that happen to someone who's actually looking to confess something hahaha

      Delete
  9. Not cool at all, but worse that they published that guy's phone number.

    ReplyDelete
  10. This is just plain mean. If you care for and respect someone, this isn't something you would do.

    ReplyDelete
  11. If I didn't mess up so bad already in the past with my gf now I'd totally do this haha

    ReplyDelete
  12. Go Go Ashley!!!

    ReplyDelete
  13. The things that were said in response were unbelievable. I mean that girl had no idea what was going to be said and she throws out there that she slept with his best friend? I swear this seems like a really great way to see where your relationship stands.

    ReplyDelete